náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


crash 3. 5. Most - srážka na dráze..

05.05.2009 20:57

v plné rychlosti a hustokrutém náklonu Mip dojel až na výfuk jezdce před sebou. Srážku neustál, ale šťouchl do hocha takovou silou, že dotyčný porychlil a sebral Dawemu pohárek před nosem:-)

obutí: Bridgestone SLICK YCX

typ a místo nehody: jezdecká chyba, vracák za cílovkou

následky: kosmetika - pár prasklin v laminátech, ohnutý padák, podřené víčko, urvaný náfuk.. viz fotky níže na stránce, Mip v pohodě..

nenechte si ujít Mipův podrobný popis dále :-)

Tady záznam rozpravy, když se dotyčný "naťuknutý" střelec přišel podívat, která ze SRAnDa motorek na něj najela. Identifikovala nás sradííííí modř na jeho výfuku.

foto: NoriHaga

Mipův komentář:

První vyhrání....z kapsy vyhání
Takže dněšní závod ČMN ProSpeed Cupu pro mě nedopadl zrovna nejlépe....
Volný trénink jsem ještě cítil nějaké bloky v hlavě...takže jízda nebyla zrovna OK....i když po nějaké přetahované jsme se asi 3 kola hezky vodili s NoFearem...nakonec se mezi nás připletli nějaký pomalejší jezdci...tak mě lump cuknul....a na jeho nahánění jsm se vykašlal...závodění so schovej na závod...sem si říkal. A raději počkal na Dejwa...který se tahal někde vzadějc s Corelou...čas tréninku...1:53,3
Kvalifikace ukázala, že na trati je daleko víc rychlíků, než při CECdvojkách....nejlepší časi kolem 1:47....já osobně jsem odjel asi 5kol...než jsme se začali mýchat s pomalejšíma jezdcema....potom jsem zajel do boxů..Honit čas v takovém provozu není moc smysluplné...a navíc....musím se přeci šetřit na závod!!!
Do závodu jsem startoval ze 4 řady...14 místo na startu....čas 1:51,9 ...skoro o 2 vteřiny horší než můj best lap v Mostě....Ale i těch 1:50 by stačilo "jenom" na cca osmé místo!!! Přede mnou bylo docela husto....myslím, že cca 5 jezdců ve vteřině....to by mohlo jít...říkám si...vzestupnou (vlastně sestupnou) tendecni časů...jsem si samozřejmě zcela přesně propočítal, že v tom rychlo závodě...musím dát těch 1:49 jen to fikne
Start do zahřívacího kola......SUPER! Trhnul jsem na startu cca 5 míst...úžasný...ono to pude!!! ... Start do ostrého kola.....héééééééén....hek.. Stalo se to, z čeho sem měl strach....rychle jsem zaspojčil...a motor zdechnul....než jsem nastartoval..a rozjel se (celou dobu se zaťatejma zubama jestli mě někdo neskočí na záda ) Jsem se rozjel fo závodu někde kolem 25-30 místa...
První šikana na vnitřek...a pěkně pomalinku...abychom se tam nějak poskládali...přede mnou houf motorek... "no nazdar" povídám..a jal se prokousávat....prvních pár se mě povedlo v retardéru.....dva tři v technické pasáži...další dva na výjezdu z vracáku....rychlou pravou do kopce před matadorem...předjíždím Majkla....a těsně před matadorem vybržďuju další moto...Do konce kola se mě povede ještě jedno moto..a stáhnout nějakou R1 přede mnou... Na cílovce rychlý výjezd...beru R1 před sebou...a ještě jednu moto....přede mnou chumel motorek na levé straně dráhy...jdu tedy na vnitřek....blíží se cedule 200m do zatáčky..jdu na brzdy jako obvykle.....a TO BYLA CHYBA... Přece jen je něco jiného najíždět si vracák z venku..a lámat ho....jak jsem to celý den aplikoval....kolem mě se svět zastavil....motorky přede mnou brzdí o poznání dřív...cca 4-5 cuknu...blíží se šikana....motorka se mě kroutí pod zadkem....ale dobrý...nikdo nezavírá....vejdu se tam...jenže to je OMYL z levé strany najíždí nějaká motka retardér téměř na pravý obrubbník...stojím na brzdách a pokládám to do zatáčky....ale jsem ještě pořád moc rychlej...drbnu si o hošanovo zadní kolo....Gixíro se staví...a já jdu rychle k zemi....padám na hubu....kotrmelec....zvedám se nanohy....uff nikdo mě něvjel na záda....zvedám hlavu...jestli jsem kluka nesestřelil...ale nikde nikdo....zvedám toho svýho otloukánka.... Na první pohled....OK....sedám na ní....škyt škyt...nechce chytit...přibíhá traťák...a talčí mě přes trať k plotu....zkusím vypnout a zapnout klíček....Gicíro chytá a já opouštím trať a obslužkou mířím do boxů.....

Tak to je v rychlosti popis dněšního "závodu"....no bída... Jsem rád, že to hošan na DucDuc ustál. Nakonec ještě zvládnul dojet na 11.fleku a uzmul si pohárek Podle mě přidal..protože si myslel, že ten magor co ho otlouká zezadu...tam pořád někde je

 
škody:

 

—————

Zpět