náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


podrobnosti z akce

První závod prvního ročníku CEC2 se jel na Masarykově okruhu v Brně. Zaměříme se především na osazenstvo boxu 18, mezi jehož obyvatele byl přijat též SRAnDa TEAM. (Dále LAMAś team, Mišuge team a ActionBike Racing team)

Rychlíci se sešli již v předvečer akce. Bylo nutné poladit též technické detaily, jako třeba Daweho naražený ráfek na předním kole, Mip_ovy sjeté gumy, odlepené sedátko, Ducatiho1098 čerstvě poškozené přepáčko či nalepení Mišuge nálepek :-). Perfektně vybavený Mišuge team přispěl nejen materiální pomocí, ale též podporou svého mechanika Rucka též ostatním teamům. Všichni též přijali svůj díl americké pásky rozeslaný od A.F.I.

K posílení zde bylo vidět přes brambůrky, tuňáky, sušenky i něco tvrdšího v podobě pár kapek alkoholu, pivka či iontových nápojů.

Přenocování proběho v přilehlých doprovodných vozidlech, někteří skalníci se prý pohodlně vyspali i v boxu.

foto Ruck:

Po ránu byli všichni odpočatí a připravení k akci.

Kvalifikaci vyhrál NoFear4, který závod koupil na poslední chvíli a vzhledem k jeho předchozím slibům o vylepšení osobního rekordu byli všichni na jeho výkon velmi zvědaví. Po zralé úvaze si rozmyslel jet závod sám a přibral k sobě Bubraka, jehož výkonová třída je někde kolem 2:30+ ..

foto ALICE

Takže NoFear4 vyhrál kvalifikaci (2:18.977 zároveň vylepšení osobáku), SRAnDa TEAM se umístil po kvalifikaci na místě 4. (2:23.674 MIP_), LAMAś team 5. (2:23.693 Pepazdepa), Mišuge team 20.(2:29.720 Majkl#31), ActionBike Team 30 (2:31.542).

Průběh závodu u zmíněných teamů zobrazuje následující graf:

Hodnoty u teamu LAMAś od 4 kola jsou smyšlené (souhlasí pouze konečné umístění). Po 3 kole se totiž na motorce Pepyzdepa zasekla 3. a proto museli celý závod odjet na motorce Ducatiho1098, který ji položil ještě den před tím večer při cestě na technickou přejímku :-). Ztrátu způsobenou nepřipraveností na neočekávané střídání již bohužel nedohnali.

Jak je vidět na dalším grafu, umístění v kavalifikaci nemělo přílišný vliv na konečné pořadí, výrazný vliv měla také rychlost střídání, některé týmy se po střídání vždy dost propadly...

Celý závod se neobešel bez několika nehod, které se naštěstí spřáteleným teamům vyhnuly. Zvítězil SRAnDa TEAM s náskokem 1:20.589 na druhé místo, 2:11.755 na třetí místo, další týmy byly poraženy rozdílem kola a více :-)

Výsledky závodu v boxu 18:

1. SRAnDa TEAM - best lap 2:21.469 Dawe02

20. Mišuge TEAM - best lap 2:27.613

16. ActionBike Racing - best lap 2:25.878

22. NoFear4 - best lap 2:19.919

51. LAMAś team - best lap 2:24.148

úspěch SRAnDa TEAMU připisujeme zejména štěstí, vyrovnanosti jezdců, pomoci Mišuge teamu s vyvážením Daweho kola, rychlému pitline asistentovi a tomu, že jsme prostě dobří :-)

kam dále?

koukněte se, jak to viděl Majkl#31 z Mišuge Teamu, Ducati1089 z LAMAś teamu, nebo NoFear4

oficiální výsedky všech teamů

video a fotky z akce

podrobnosti o jezdcích a přípravě